27. januar 2010

My First Little Pillow

My first little pillow kunne like gjerne vært navnet på en ekstremt bra film om hvordan det er å være barn, men i dette tilfellet ikke...

Har drevet litt med garnslanking. Resultatet ble en heklet pute. Rettere sagt, min første heklete pute.


















Kanskje den ikke passer så godt på min hybelsofa, men jeg finner nok noen andre som sårt trenger en heklet pute til sin fantastiske sofa. Hvem vet?...

Må ikke glemme å takke mi kjære bestemor for lånet av symaskin og ei ekstra hånd når det trengtes. TAKK!

4 kommentarer:

  1. Nice! Du e så flink, kjære!
    Syns no den va fin i sofa'n din å æ da. Og æ veit den villa gjort sæ fin i sofa'n min å! ;)

    SvarSlett
  2. Syns du? Takk!
    Du skal ikke se bort ifra at den kanskje havner i din sofa, en vakker dag! :)

    SvarSlett
  3. Har du laga den?? eg vil gjerne bestille!! -Hanne

    SvarSlett
  4. Ja, den har jeg laget. Ring og bestill! :)

    SvarSlett