28. mars 2011

På (hekle) kroken!

Med en betennelse i høyre og venstre arm (etter intens hekling over en kort periode) tar det tid før mine planlagte prosjekt blir ferdig.


Jeg prøver meg på en liten firkantet duk til å ha under en av potteplantene våre. I grønt, min favorittfarge (snart også min bedre halvdels favorittfarge). Mønsteret har jeg hentet fra bestemors heklede bordbrikker, de er virkelig nydelige. Legger ut bildet når duken endelig er ferdig. Krysser fingrene for at duken blir stor nok ettersom det er restegarn jeg bruker.

Nå som jeg har inntatt skolebenken igjen, etter 20 ukers praksis må jeg prioritere pensum foran håndarbeid. Dette blir en utfordring!
Ser virkelig frem til sommeren og til alle eksamener er overstått (og forhåpentligvis bestått).

Malle

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar