30. juni 2011

Boller i ovnen

Som nærmeste nabo av et sykehus og når utsikten er rett mot fødeavdelingen, kan jeg ikke la være å dele spenningen når jeg ser spente fedre gå frem og tilbake (med armene i kryss under brystet)foran vinduet.

Hvilke bilder passer vel bedre enn disse da?


Som dere ser har jeg boller i ovnen. Stekeovnen altså!


Kan trygt si de ser bedre ut en de var, desverre. Bedre lykke neste gang!

Jeg har selv vært i praksis ved denne avdelingen og vært så heldig å være tilstede da et lite barn ble født. Det var virkelig en utrolig fin og rørende opplevelse! Jeg, som min mor (da hun jobbet som renholder ved et sykehus), havnet inne i bøttekottet for å felle en (rørende) tåre.

Malle

3 kommentarer:

  1. Fikk meg en god latter her! Bolle i ovnen så godt ut :)

    SvarSlett
  2. En latter forlenger livet! :)

    SvarSlett