8. august 2010

a-la Selbu.

I vinter lærte jeg å strikke mønster. Da jeg snart var ferdig med vott nummer to, ringte pappa og jeg sa stolt, "jeg strikker selbuvotter! Snart ferdig med første par!", Da sier pappa; "Har du husket å strikke tommel og har du den på riktig plass?" Jeg visste jeg hadde lagt av masker til tommel på den første votten og sa "KLART har jeg det!". Jeg sjekket likevel. POFF sa det!. Jeg hadde glemt å lagt av masker til tommelen på den andre votten. All lufta gikk ut av ballongen (merk; kroppen) og der har selbuvottene lagt siden. Uferdig.
Jeg syns likevel det var veldig arti å strikke mønster og startet på et prosjekt hvor vottene var LITT mindre.





Mønster fant jeg på:
mirrevirre.blogspot.com

Mirrevirre sin blogg besøkes ofte, og der lages det veldig mye fint!
Takk for fin oppskrift!

Malle

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar