6. august 2010

Syltetøyglass

Før sommeren gikk jeg til innkjøp av mye garn. Bomullsgarn. Deilig å hekle med!

Her har jeg fått brukt litt av garnet til et omslag til et syltetøyglass.



Jeg har heklet etter eget mønster, ettersom hva som falt meg inn. Ikke særlig komplisert akkurat. Jeg har tatt glasset i bruk og nå rommer det blant annet saks, stoppenål, et par heklenåler og noen garnstumper.

Nå som sommerenferien sakte går mot slutten er det vanskelig å finne ut hva jeg skal bruke det resterende garnet til. Noen som har en GOD ide?

Malle

2 kommentarer:

  1. Så koselig blogg :) Likte spesielt godt disse heklede syltetøyglassene! Sånn vil jeg prøve å lage...har nettopp lært meg å hekle skjønner du :)Tenk et sånt med telys oppi...

    Håper du har det bra!
    Line :)

    SvarSlett
  2. Så hyggelig å høre fra deg! :)
    Ja, de var veldig morsomme å hekle, rundt og rundt! Der ga du meg en god ide, med telys oppi!

    SvarSlett