23. juni 2011

Blue flower(power)

I anledning bestemors 80-års dag, har jeg laget en liten sak til henne. Det er av henne jeg har lært å strikke og hekle. Igjen, TAKK for det, bestemor! Hun strikker og hekler selvfølgelig en god del selv også, så hva med et rundpinneetui?


Etuiet er laget uten glidelås, av den enkle grunn at jeg ikke hadde riktig lengde på glidelåsen tilgjengelig.


Stoffet på fremsiden er fra en gammel duk. Baksiden er helblå.


Mønsteret til dette fant jeg hos Maritas Hobby og Hageblogg. Den er ikke fulgt helt til punkt og prikke, men god inspirasjon!

Blått er flott! Så en blomst i blått, passer perfekt til en bestemor som er så flott!

Malle

2 kommentarer:

  1. Den var veldig fin! Kan sikkert også brukse til å ha pitabrød i. Dekorativt om man vil servere kebab med stil... :)

    SvarSlett
  2. Jeg skal lage en sånn til deg, slik at du kan servere kebab med stil, tulling!

    Malle

    SvarSlett